Ve franchisingu BOZP je největší síla v tom, že člověk nemusí každý kontakt získat studeně a sólo. Tady se hodně pracuje s dobrým jménem, s reputací a se schopností být užitečný. A právě díky tomu si franchisant může postupně vytvořit ekosystém doporučení, který mu bude přinášet nové firmy, aniž by je musel aktivně nahánět.

Nejde jen o firmy. Jde o lidi, kteří k nim mají přístup

Účetní, mzdovky, personalisté, bezpečáci ve velkých korporátech, HR manažeři, náboráři a dokonce i agentury práce. To všechno jsou lidé, kteří se denně setkávají s informacemi o firmách ve svém regionu. Pokud franchise partner pracuje dlouhodobě dobře, tihle lidé si ho zapamatují. A v momentě, kdy někde narazí na problém, který souvisí s BOZP a OPP, tak jim v hlavě naskočí jedno jméno. Přesně to je efekt doporučení.

Doporučení nevzniká přes noc

Ekosystém doporučení nevzniká během prvního měsíce. Franchisant si ho vytváří postupně. Každý rozhovor, každý email, každá návštěva firmy, každý jasně vysvětlený problém. To všechno se zapisuje do povědomí lidí v regionu. A jednoho dne se stane běžná věc. Telefon zazvoní a na druhém konci se ozve věta: „Dali mi na vás kontakt, že řešíte tohle spolehlivě.“

Systém, který funguje opakovaně

Franchisant Extéria Market nepracuje nahodile. Má metodiku, nástroje a konkrétní postupy, jak komunikovat s lidmi, kteří mají přístup k dalším firmám. Tím pádem se u něj pipeline neplní náhodou, ale systematicky. A to je přesně ta výhoda profesionálního franchisingu. Nepotřebuješ štěstí. Potřebuješ proces.

To top