EXTÉRIA jaká je historie a vývoj jedinečného franšízového konceptu v ČR?

V roce 2015 jsem vytvořil franšízový koncept poradenských kanceláří  EXTÉRIA, který se úspěšně na trhu v ČR a SR začal rozvíjet. V roce 2015 jsme zvítězili v soutěži České asociace franchisingu jako SKOKAN ROKU 2015 za nejvíce otevřených poboček v ČR. V roce 2016 jsem obhájili druhé místo jako SKOKAN ROKU 2016. Vznikl požadavek od franšízantů být klientům blíže a být lépe vidět a budovat brand značku. Dále to byl požadavek rozšířit nabídku služeb pro klienty. To nás přivedlo k myšlence rozšířit služby konceptu o prodej bezpečnostního značení, lékárniček, hasicích přístrojů, atd. V roce 2017 jsem začali usilovně pracovat na rozšíření franšízového konceptu společně s poradcem na franšízing, s oddělením marketingu a dalšími spolupracovníky. Vznikla vizualizace obchodního místa tedy prodejny a udělali registraci nové ochranné známky EXTÉRIA MARKET.

EXTÉRIA MARKET v čem je jiný?

V roce 2018 jsem uvedli slavnostně na trh v České republice rozšířený koncept a otevřeli pilotní nové revoluční tři EXTÉRIA MARKETY. Franšízový koncept EXTÉRIA MAREKT spojuje, jak odborné poradenství tedy službu a také prodej bezpečnostních prvků. Klienti, kterými jsou firmy, školy, úřady, zdravotnická zařízení, atd. mohou vyřešit na jednom místě svou zákonnou povinnost bezpečnost práce, požární ochranu a životní prostředí, případně zde mohou nakoupit bezpečností značení, hasicí přístroj nebo lékárničku. Díky tomu má franšízant možnost pokrýt své provozní náklady na provoz z prodeje bezpečnostních prvků a služba pro klienta mu tvoří zisk. Jelikož brand EXTÉRIA MARKET je lépe vidět mají potencionální klienti již povědomí o službě a značce v okrese, kde působí. Obchodník pak nemusí klientovi vysvětlovat, odkud firma je a co poskytuje. Tím franšízant buduje povědomí u klientů oproti franšíze poradenských kanceláří EXTÉRIA někde v 2. patře administrativní budovy.

EXTÉRIA MARKET je franšíza to znamená, že provozovatel má od mateřské společnosti celý koncept na klíč s přesným manuálem a postupy do podnikání vstupuje finančně. V čem je jeho jedinečnost oproti konkurenci v BOZP tedy bezpečnostních techniků v okresech? 

Franšízový koncept EXTÉRIA MARKET je svou formou jedinečný v České republice. Jeho výhodou je produkt, který je zákonem daný pro všechny a jeho samotný prodej. Prodej tohoto produktu je s franšízovým konceptem jedinečný a je formou ucelených balíčků pro jednotlivé obory. Díky tomu že je služba prezentována jako komplexní vč. zastupování u státní kontroly s cenou od 552 Kč/měsíčně je dostupná pro každého. Díky tomu, že máme v portfóliu přes 4 700 smluvních klientů dokážeme poskytnout klientovi bezkonkurenční cenu na trhu v každém koutě ČR. Komplexní servis pro klienta bez starostí se 100% úspěšností u kontrol. Klient nic navíc neplatí i kdyby měl kontrolu 10 x za rok. To je hlavní pilíř úspěchu tohoto konceptu nejen v ČR, ale i na Slovensku.

Kde bude franšízový koncept expandovat?

Do konce roku předpokládáme otevřít dalších 7 obchodních míst EXTÉRIA MARKET, dva, tři jsou už ve fázi příprav. Cílem je zprovoznit EXTÉRIA MAREKT zatím v každém kraji v České republice. Celkově pak cílíme na 50 otevřených EXTÉRIA MAREKTŮ v okresních městech v České republice. Zažíváme mohutnou expanzi podpořenou mimořádným zájmem o podnikání ze strany potenciálních kandidátů na franšízovou licenci, která nás těší. Snažíme se každému zájemci o licenci poskytnout komplexní informace pro jeho rozhodnutí podnikat společně s námi a stát se franšízantem.

Umístění EXTÉRIA MARKETU je jedna ze dvou důležitých věcí pro úspěch franšízy, druhou je schopný provozovatel tady franšízant konceptu?

Od začátku vývoje franšízového konceptu, jsem tvrdili, že stěžejním faktorem pro úspěch konceptu je provozovatel tedy franšízant. Na něm záleží zda uspěje či nikoliv. My mu dáme veškerou péči, podporu, budeme mu radit na startu, pomáhat s náborem, najdeme prostory, zaškolíme ho, pak to záleží jen a jen na něm. Důležitým faktorem pro úspěšné podnikaní je každodenní přítomnost provozovatele franšízy v provozovně. Franšízant je totiž ten, který motivuje, řídí a vede své zaměstnance, spolupracovníky na pobočce, je pro ně oporou i rádcem. Je důležité, aby si sestavil svůj tým na pobočce a pak se vrhl do podnikání. Takové lídry najdete např.

Kdo je ideální zájemce o Vaší obchodní franšízovou pobočku?

Většinou se jedná o manažery, pojišťovací poradce, makléře, kteří již nechtějí být zaměstnanci a chtějí něco svého. Dále to jsou podnikatelé malých firem, kteří hledají jiný druh podnikání. Budovat si vlastní podnikání s velkou motivací se realizovat. Pro tyto lidi je náš franšízový koncept zajímavý. Obchodní franšíza v zákonné oblasti, kde si mohou v krátkém časovém období vybudovat pasivní příjem, který je tvořen z každoročního servisu pro klienty.

EXTÉRIA MARKET 

V případě zájmu o podnikání s franšízovou licencí kontaktujte Ing. Eliášovou na tel.: 702036721, e-mail: eliasova@exteria.cz 

Další informace o franšízovém konceptu EXTÉRIA MARKET najdete zde:

Recenze a zkušenosti – konkurenci se nelíbí expanze franšízy EXTÉRIA MARKET

https://www.exteriamarket.cz/exteria-pravidelne-porada-skoleni-obchodniky/

Všechny články

Chcete mít svůj EXTÉRIA MARKET ve vašem městě?Zanechte nám kontakt, nebo zavolejte: 602 232 532