Umělá inteligence se stala tématem číslo jedna a brzy ji do svého způsobu práce implementovalo množství pracovních pozic. A to i na úrovni firem a korporací. V inzerátech při hledání práce už dokonce také narazíte na zmínku o tom, že je výhodou, když umíte pracovat s AI. Jak to tedy s umělou inteligenci je a jak ji zařadit do vašeho pracovního procesu?

Umělá inteligence, která vám vygeneruje text, domaluje obrázek, ořeže ho nebo dokonce vytvoří nový. Najde vám v textu chybu nebo údaje, které hledáte. Mnoho zaměstnavatelů už dokonce vyžaduje, aby se jejich zaměstnanci s ChatGPT nebo jinými formami AI učili. A proč? Protože tento nástroj dokáže práci urychlit a udělat ji efektivnější.

Zvyšuje produktivitu

Umělá inteligence může dle některých názorů zvýšit také kreativitu a chuť vymýšlet nové věci. Když vám jednoduché, stereotypní úkony, které vám běžně v práci jen zabírají čas, udělá umělá inteligence, zbyde vám prostor pro vymýšlení. Zbavíte se otravné práce a konečně budete mít čas na to, co je opravdu potřeba dělat a zkoumat.

Přečtěte si také: Mýty o investování a jak je to doopravdy

V marketingu pomocí ChatGPT vytvoříte poutavý text na web, newsletter nebo akční titulek. Pomůže vám také s tvorbou odpovědí pro zákazníky.

Najdete ji všude

V grafické práci umí AI opravdu divy. Vytvoří vám dle popisu přesný obrázek, grafiku nebo fotografii. Dokáže ji dle instrukcí také upravit, oříznout nebo domalovat. Ušetříte tím minimálně hodinu práce, kterou byste strávili ve Photoshopu.

Na vedoucích pozicích můžete pomocí umělé inteligence rychle tvořit a odpovídat na e-maily, hledat informace nebo informovat zaměstnance o novinkách či školení.

Téměř v každém oboru, který dnes existuje, najdeme alespoň jeden úkon, který lze svěřit umělé inteligenci. A to je skvělé a zároveň děsivé, že?

Všechny články

Chcete mít svůj EXTÉRIA MARKET ve vašem městě?Zanechte nám kontakt, nebo zavolejte: 602 232 532