LinkedIn je sociální síť, která se zaměřuje na kariérní sféru. Funguje jako jakýsi online životopis, kde zaznamenáváte své pracovní úspěchy, případně hledáte nebo nabízíte práci. LinkedIn ale rozhodně není sítí pouze pro soukromé účely, ale pomůže vám také vybudovat úspěšnou firmu. Jak na to?
Pomocí LinkedIn a jeho správného vedení můžete velice jednoduše oslovit nové zákazníky, ale i potenciální zaměstnance, investory a partnery.
Zaměstnanci
Firmu a její základ tvoří samozřejmě zaměstnanci. A pokud chcete takovou základnu, na kterou se budete moci spolehnout a společně růst, LinkedIn vám o správných lidech poví. Na této sociální síti se totiž o potenciálních zaměstnancích dozvíte mnohé. Mohou zde publikovat příspěvky o své práci nejen oni, ale i jejich zaměstnavatelé či kolegové. Tak se dozvíte, jak daný člověk pracuje v týmu, jaké má dovednosti a mnoho dalšího.
Přečtěte si také: Jak správně vést schůzku, abyste dosáhli vašeho cíle?
Komunita
A samozřejmě to není jen o tom, že si vy sami vybíráte zaměstnance jako v katalogu, ale i oni si vybírají vás. Proto je dobré vybudování společné komunity a místa, které bude dobře prezentovat vaši společnost. Ukažte vám, jak to u vás ve firmě funguje, jaké má práce výhody a čeho jste již dosáhli. LinkedIn bude platformou, na které prezentuje vše, co by mohlo zájemce o práci zajímat.
Propojení kontaktů
V celé této síti jde o vzájemné propojování kontaktů a hodnocení. LinkedIn vám dle vašich spojení a kontaktů poté nabízí vhodné zájemce či nabídky. Je proto důležité svou síť kontaktů správně vybudovat tak, aby se k vám přiřazovaly další relevantní kontakty.
Sledujete Extérii na LinkedInu? Právě hledáme do našeho týmu nové parťáky, tak neváhej a přidej se k nám!