Píše se rok 2012 a manželé Ramachovi se rozhodli dát dohromady své odborné znalosti a zkušenosti, které vložili do jedinečné podnikatelské myšlenky – franchisového konceptu v oboru bezpečnost práce a požární ochrana. Tím položili základy pro vznik franšízové sítě EXTÉRIA MARKET, která svou specializací neměla na trhu konkurenci.

Nápad vytvořit franchisový koncept, který bude podnikatelům poskytovat kompletní služby v oblasti BOZP a PO se zprvu zdál neuvěřitelný také samotnému zakladateli franchisingu. Zdánlivá nereálnost nápadu však jeho tvůrcům poskytla jedinečnou příležitost vstoupit na trh s unikátní nabídkou, která v Česku neměla konkurenci.

Jedinečnost byla divokou kartou, na kterou EXTÉRIA vsadila

Proč platit za příliš drahé služby bezpečnostních techniků, kteří si svou cenu stanovují podle počtu zaměstnanců? Vždyť školení v oblasti BOZP a PO má ve firmě na starost jeden školitel, který přednáší v jedné místnosti, v jeden určitý čas. Přesně s touhle myšlenkou si už nějakou dobu pohrávali manželé Ramachovi. Moc dobře si totiž uvědomovali, že není důvod naceňovat bezpečnostní služby podle počtu účastníků na školení, když je možné provést vše jednoduše a zároveň kompletně. Rozhodli se proto vytvořit souhrnné balíčky pro malé a střední firmy, školy a zdravotnická zařízení. Ty podnikatelům poskytují veškerou bezpečnostní podporu v jejich podnikání. Navíc ve spojení s povinností mít každoročně splněnou bezpečnostní prověrku a školení zaměstnanců tím vytvořili základ pro unikátní podnikatelský nápad, na kterém stojí podstata společnosti EXTÉRIA.

Ten umí to a ten zas tohle

Další nesporná výhoda ve franchisovém konceptu EXTÉRIA MARKET spočívá v tom, že odborná část je oddělená od té obchodní. V praxi to pak vypadá tak, že balíček BOZP a PO nenabízí přímo technik, který má vystudovanou bezpečnost práce. Služby v oblasti BOZP a PO poskytuje přímo obchodník, kterého obchod baví, a který si dokáže vytvořit s klientem vztah založený na důvěře, díky čemuž následně uzavře obchodní smlouvu. Technická podpora je pak zajištěna na centrále společnosti a uspokojuje všechny specifické požadavky a přání klientů. Postará se o veškerou odbornou činnost, dokáže vyhledat rizika, proškolí zaměstnance v daném oboru a zpracuje dokumentaci. Stejně tak operátorky call centra hrají ve firmě neméně důležitou roli. Jejich zkušenosti s profesionálním navoláváním schůzek u klienta jsou pro správné fungování firmy zcela nepostradatelné.

Ve dvou se to lépe táhne   

Největší benefit na tomhle franchisovém podnikání vidí manželé Ramachovi v tom, že do toho šli společně. Díky tomu jsou jeden druhému oporou, vzájemně si sdílí své zkušenosti a jako firma tak neustále rostou. „Důležité je hned na startu říct si s kým půjdete do podnikání a prověřit si ty lidi“, říká jednatel společnosti EXTÉRIA, Miloslav Ramach.

Je obecně známo, že franchising se často bere také jako rodinný byznys, na kterém se podílejí všichni jeho členové. Společně tak budují vlastní značku a rozšiřují její know-how do všech koutů světa.

Více se dozvíte ve videu, které vypráví příběh úspěšného franchisového konceptu EXTÉRIA MARKET.

Chcete být i vy součástí úspěšné a stabilní značky na trhu, baví vás obchod a rádi pracujete s lidmi? Přidejte se k franšízové síti EXTÉRIA MARKET. Kontaktujte Ing. Lucii Šimíkovou na tel. čísle +420 702 036 721 nebo vyplňte níže uvedený kontaktní formulář.

Přečtěte si další informace o franšízové síti EXTÉRIA MARKET:

Všechny články

Chcete mít svůj EXTÉRIA MARKET ve vašem městě?Zanechte nám kontakt, nebo zavolejte: 702 036 721