Inovace a vzdělávání jsou pro nás důležitou součástí, a proto jsme v posledních týdnech připravili několik workshopů, kterých se účastnili všichni naši obchodní manažeři, vedoucí obchodních týmů i franšízanti. Jak naše workshopy vypadají a co je jejich náplní?
Do programu workshopu se může zapojit každý
Extéria Market se žene neustále dopředu, a i proto je potřeba se dál vzdělávat a zlepšovat v tom, co děláme. Na našich workshopech se vždy snažíme řešit problémy a témata, která navrhnou sami obchodníci, a tak se vyhýbáme zbytečnému teoretickému prezentování, ale vrháme se rovnou do praxe.
Přečtěte si také: Rozdáváme odměny nejlepším z nejlepších

Vzájemně se posouváme dopředu
Workshopy probíhají velmi interaktivní formou, ve které využíváme role play a ukázky reálných situací z terénu. I díky tomu můžeme probrat, jak by každý z nás daný problém řešil, čímž se navzájem inspirujeme a posouváme dopředu. To se také samozřejmě odráží na stále se zlepšujících výsledcích našich obchodníků.

Komunikace je klíčová
Protože jsme si jako tým blízcí, je na meetinzích vždy dobrá a přátelská nálada. Ta podněcuje k diskuzi i aktivní účasti všech přítomných. Za to také všem našim obchodníkům a franšízantům velmi děkujeme!
Poslední workshop proběhl v Brně a probírali jsme na něm obecná témata týkající se obchodu, komunikace s klientem i mezi sebou, ale i obchodní strategie celého Extéria Market.
